Disney και Netflix χωρίζονται

Ο πόλεμος για online τηλεόραση κάνει ένα ακόμη βήμα. Disney έχει μόλις σπάσει τη συμφωνία της με Netflix, την κορυφαία και πρωτοποριακή πλατφόρμα. Στο 2019 το περιεχόμενό της να εξαφανιστούν από την εφαρμογή και τα στελέχη της Disney έχουν αποκάλυψε το σχέδιό της να ξεκινήσει τη δική του εκδοχή που περιέχει την εταιρεία καθώς και οι τρεις μεγάλες μάρκες ανήκουν: Marvel, Lucasfilm και Pixar.

Τους τελευταίους μήνες υπήρχε μια φήμη ότι η Disney μελετάται η αγορά Netflix. Τέλος, αποφάσισε να πάρει το δικό του τρόπο να κατακτήσει το διαδίκτυο προσοχή. Σύμφωνα με τα λόγια του Bob Iger, ο Διευθύνων Σύμβουλος, θέλουν να σπάσουν τα εμπόδια: «Θέλουμε μια άμεση σχέση μεταξύ του καταναλωτή και δημιουργός.» Δηλαδή, Netflix, όχι μόνο ως δημιουργός και διανομέας, αυτό είναι το πώς ξεκίνησε, θα είναι άμεσος ανταγωνιστής του.

Αλλαγές στο τηλεοπτικό πρότυπο

Disney ανακοίνωσε την απόφαση κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων. Εξήγησε ότι τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή από την 1η Ιουλίου ήταν $ 4,55 σε σύγκριση με 4,63 πέρυσι, όταν κέρδισε 7.620 εκατ. Στο τελευταίο κύκλο εργασιών εννέα μηνών από 42.358 εκατ. Αυτό το σχήμα απεικονίζει μία ελαφρά μείωση (-0,3%) σε σύγκριση με τα έσοδα που καταγράφονται κατά την ίδια περίοδο του 2016, 42.490 εκατ.

Όσον αφορά τα τριμηνιαία αποτελέσματα, Disney κέρδισε 2.366 ευρώ (ανά μετοχή $ 1,51), έως και 9% από το 2597 το προηγούμενο τρίμηνο.

Disney αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2018 μια πλατφόρμα για να μεταδοθεί ζωντανά ESPN, τα κυρίαρχα αθλήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική. Θα πρέπει πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, χόκεϊ και το μπέιζμπολ (MLB, NHL και MLS) και μεγάλες αθλητικές κολέγιο και τένις. Το αθλητικό κανάλι είναι η ισχυρότερη πηγή εισοδήματος Disney. Στο 2019 που θα φέρει στο προσκήνιο αφαιρεθεί από τον κατάλογο Netflix σε μια νέα υπηρεσία αρχικά κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ και να δώσει πρόσβαση σε Disney Channel, Disney Junior και Disney XD, τρία από τα υπάρχοντα κανάλια της.

Netflix ανακοίνωσε τη Δευτέρα την αγορά Millarworld, το εργοστάσιο κόμικς Mark Millar, μια χαρά που έχει διαρκέσει λίγο μετά την εκμάθηση της λήξης στην πλατφόρμα της μερικές από τις πιο δημοφιλείς χαρακτήρες στον δυτικό πολιτισμό. Reed Hastings εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με αυτό, αλλά οι μετοχές της υποχώρησαν τρία τοις εκατό μετά το κλείσιμο της αγοράς. Η Disney από την πλευρά του, 4%.